Acceptera YouTube-cookies för att spela upp videon

Cookiepolicy

Ett oväntat fel har uppstått. Var god försök senare.

Bekräfta

Är du säker på att du vill radera?
Är du säker på att du vill radera?
Bästa kund, vid beställning under 200:- tillkommer en extra hanteringsavgift på 79:-

Välj JA för att gå vidare med din beställning. Välj NEJ gå tillbaka och komplettera din beställning eller för att spara ordern till senare tillfälle.
Du gjorde en kopia av listan \"{0}\". Den heter \"{1}\".

Pingvinens förberedande kodningsset

Art.nr: 118603
Utvecklar tidiga färdigheter inom programmering. Setet innehåller stenar föreställande pingviner med pilar i olika riktning, samt aktivitetskort. Träna sekvensering, logiskt tänkande, riktnings- och positionsspråk samt problemlösning. Både pingviner och aktivitetskort är tillverkade i slitstarka material och tål att barnen arbetar med dem utomhus. Innehåller 18 pingviner och 16 färgglada kort. Från 3 år.
Logga in för att se ditt avtalade pris.

Få kvar i lager

Fakta

  • Titel: Pingvinens förberedande kodningsset

Andra köpte också

  • Utomhuspaket Programmering

    Utomhuspaket Programmering

    Art.nr: 129167
    1 kit/fp. Ett paket som hjälper till att flytta ut verksamheten. Framtaget tillsammans med en pedagog. Innehåller: 112894 Rugged robot, 141550 Markeringsplattor händer & fötter, 2 x 140363 Markeringsplattor pilar, 118604 Pingvinens kodningsstenar, 118605 Pingvinens aktivitetskort och 124579-38 förvaringskorg grön. Förflytta korgen enkelt med hjälp av artikel 124580, Vagn till förvaringskorg.
    Logga in för att se ditt avtalade pris.
  • Aktiv programmering

    Aktiv programmering

    Art.nr: 56624
    50 delar/fp. Att programmera med kroppen är ett steg i rätt riktning. Detta spel inför tidig programmering utan elektronik, kombinerat med aktivitet. Främjar samarbete, grovmotorik, problemlösning, kritiskt tänkande och sekvensträning. Innehåller 20 kvadratiska mattbitar, 20 dubbelsidiga programmeringskort och tillbehör. Mattor av EVA. PVC-fri. Från ca 5 år.
    Logga in för att se ditt avtalade pris.
  • Robotkodning

    Robotkodning

    Art.nr: 129506
    Barnen får samarbeta för att dela upp utmaningar i mindre sekvenser och lösa utmaningar gemensamt. Spelet tränar uppmärksamhet och koncentration, logiskt tänkande, problemlösning och samarbete samtidigt som en rumslig medvetenhet växer fram. Innehåller 1 spelbräde, 4 robotar, 2 rouletter, 57 spelkort och 12 pilkort. PVC-fri.
    Logga in för att se ditt avtalade pris.
  • Rugged robot

    Rugged robot

    Art.nr: 112894
    Programmerbar terrängbil för inom- och utomhusbruk. Programmeras med knappar på ovansidan, eller från surfplatta/dator. En sensor känner av hinder och gör så att roboten backar och roterar 45°. Memorerar över 250 steg och 3 hastigheter. Fungerar även med Blue-Bot Tactile reader. Uppladdningsbart batteri via medskickad kabel, ansluter DC-kontakten till laddningsuttaget och USB-kontakten till ett USB-uttag eller en lämplig 5 V 1 A-strömkälla. Kompatibel med Android (min 5.0) och iPhone (min iOS 8.0). Från 3 år.
    Logga in för att se ditt avtalade pris.
  • Koda din väg

    Koda din väg

    Art.nr: 112642
    Ett roligt spel med utmaningar som lär barnen de grundläggande stegen inom kodning genom att följa instruktioner, koda och följa mönster. Spelet har två svårighetsgrader, instruktioner med 6 steg och instruktioner med 9 steg. För 2 spelare, men flera barn kan också samarbeta om att lösa uppgifterna. Följande språk finns i spelet: : franska, engelska, tyska, spanska, nederländska och portugisiska. PVC-fri. Från 3 år.
    Logga in för att se ditt avtalade pris.
  • Liknande produkter

    • LEGO® Education SPIKE™ Prime set

      LEGO® Education SPIKE™ Prime set

      Art.nr: 111971
      528 delar. LEGO® Education SPIKE™ Prime Set är ett verktyg för undervisning i naturvetenskap, teknik, ingenjörsvetenskap, konst och matematik (förkortas STEAM på engelska) för elever i årskurs 4-8. LEGO byggdelar kombineras med lättanvänd hårdvara och ett intuitivt programmeringsspråk med dra-och-släpp-funktion, vilket bygger på Scratch. Eleverna får lära sig att tänka kritiskt och lösa problem. Den programmerbara hubben är en avancerad, men lättanvänd enhet som har 6 in-/utdataportar, en panel med 5x5-lampor, Bluetooth-anslutning, en högtalare, ett 6-axlat gyroskop och ett laddningsbart batteri. Innehåller även motorer och sensorer som tillsammans med LEGO byggdelar låter eleverna bygga robotar och andra interaktiva modeller. Förvaringslåda och 2 set sorteringsbrickor ingår. Innehåller även kom igång-material, en app med enhetsplaneringar och webbaserade lektionsplaneringar. Material: ABS. PVC-fri. Från 10 år.
      Logga in för att se ditt avtalade pris.
    • LEGO® Education SPIKE™ Prime Litet skolpaket

      LEGO® Education SPIKE™ Prime Litet skolpaket

      Art.nr: 111973
      Innehåller 5 fp med 111971 LEGO® Education SPIKE Prime och 1 fp med 130606 LEGO® Education SPIKE Prime Expansion. Läs mer om de olika seten på respektive artikelnummer. Material: ABS. PVC-fri.
      Logga in för att se ditt avtalade pris.
    • LEGO® Education SPIKE™ Prime Stort skolpaket

      LEGO® Education SPIKE™ Prime Stort skolpaket

      Art.nr: 111974
      Detta set innehåller 10 fp med 111971 LEGO® Education SPIKE Prime Set och 1 fp 130606 LEGO® Education SPIKE Prime Expansion Set. Läs mer om innehållet på respektive artikelnummer. Material: ABS. PVC-fri.
      Logga in för att se ditt avtalade pris.
    • Ozobot Evo Crystal White

      Ozobot Evo Crystal White

      Art.nr: 56670
      Ozobot Evo är en liten robot som kan användas via en dator, platta eller på ett vanligt papper. Tack vare det stora utbudet av programmeringsuppgifter kommer man lätt igång. Ozobot Evo kombinerar pedagogiskt spel med programmering, robotik och social interaktion. Innehåller 1 Evo robot, utmaningskort, 4 märkpennor i olika färger, USB-laddningskabel och quickstart-guide. Från 8 år och uppåt.
      Logga in för att se ditt avtalade pris.
    • Aktiv programmering

      Aktiv programmering

      Art.nr: 56624
      50 delar/fp. Att programmera med kroppen är ett steg i rätt riktning. Detta spel inför tidig programmering utan elektronik, kombinerat med aktivitet. Främjar samarbete, grovmotorik, problemlösning, kritiskt tänkande och sekvensträning. Innehåller 20 kvadratiska mattbitar, 20 dubbelsidiga programmeringskort och tillbehör. Mattor av EVA. PVC-fri. Från ca 5 år.
      Logga in för att se ditt avtalade pris.
    Glömt lösenord?

    Vill du bli kund hos oss?

    Du behöver ha ett kundnummer eller organisationsnummer för att handla hos oss. Observera att dina avtalade priser syns först när du loggat in.

    Registrera mig

    Återställ lösenord

    Ange din e-post så skickar vi dig ett meddelande med en länk för att välja nytt lösenord.